Notice for Review Requests

I receive review requests weekly. However, my personal schedule is hectic and I no longer review actively. (I also manage another blog called The Toronto Cafe and Food Blog). I do read every request sent but I apologize in advance that I do not reply to them all.

If I do take on a request, I will forewarn that it may take some time before I can review it. I am now looking to review adult fiction and self-help books instead of young adult fiction because I have grown out of it. If you are to request a review for either adult fiction or self-help, I will more likely to give it a shot.

In the meantime, Stop, Drop, and Read! serves as an archive book review blog. When I have the time, I may post a review. Thank you for understanding.

Sunday, July 26, 2009

In My Mailbox - XXXIV + Harry Potter Winners!

To do your own In My Mailbox, please check out how to at The Story Siren!

The Borrowed

None

The Bought

None

The Received

None

Yep, nothing this week. Sigh. Oh well, hopefully something this week!

I am disappointed that my Harry Potter and the Deathly Hallows contest had so little entries. Oh well. If you want more contests, stick around for next week! Cause trust me, you will want to. Like, honestly, bookmark this page. I'm giving you a huge hint here.

Haha, anyway... the five winners are:

celi.a
Amanda
Shooting Stars Mag
Hailey
Alyce

Congrats! I have sent your addresses off and hopefully you guys will get your prizes soon! Enjoy!

post signature

12 comments:

celi.a said...

Thanks so much! I'm very excited to have won (and I will stick around for the next contest, too)!

Diana Dang said...

You're welcome!

Kelli Christine said...

I didn't get anything this week either. Oh well, there's always next week :)

Fantastic Book Review said...

Hey - it happens, but you can always catch up on other books!

Congrats to the winners!

Amanda said...

Sometimes you never know how these contests will go. I gave away two Sookie Stackhouse books this summer, and I got all of 12 entries. It was really strange.

Well, thanks for holding the contest anyway!

towerofbooks said...

I can't wait for your next contest. ;)

Thao said...

Congrats to the winners and hopefully next week will be better for you, Diana!

Diana Dang said...

^0^~

~Mary said...

Ok I'm so ready for these BIG contests!!!
I'm becoming a follower!!!!

love your blog, its great!

Diana Dang said...

Lol! Smart move. ;D Thank you! ^0^

susan said...

I welcome slow weeks. Maude knows most weeks are a blur and I have piles around my house. I need a break.

Hope you're enjoying what you have. Happy reading.

Diana Dang said...

Haha, yeah that's true. Thanks, I'm trying my best to clear up my TBR pile!